Say it with music -

Fredag!

 
Hej på er! Idag vaknade jag tidigt. Jag har sovit jättemycket hela veckan så jag kanske börjar bli ganska utvilad. Behövligt inför slutspurten. Snart studenten, tagga!
 
På morgonkvisten har jag roat mig med att skaffa en ny kategori. Shoppat. Har även sorterat inlägg till den kategorin men jag har bara backat ungefär ett år och så har jag inte tagit med alla. Men nu finns det lite inlägg där och fler kommer det att bli. Jag är sjukt dåligt på att sortera inlägg. Jag tycker själv att det är kul när man läser  andras bloggar att kunna bläddra mellan kategorier.
 
ATM sitter jag och skriver på projektrapporten (eller just nu tar jag paus) och det går framåt! Är snart klar med grovarbetet och fyllt i alla delar sen ska den bara finslipas.
 
I eftermiddag ska jag på gymmet här i Burträsk med lillebror, styrketräna + simma. Ser mest fram emot att simma. det var så länge sen jag var och badade haha!
 
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0