Say it with music -

Måndag gör jag ingenting


Mehehehe fjortis aka duckface. Igår hade jag tråkigt. Jag vet inte hur många bilder jag EGENTLIGEN publicerade på instagram. Men den här blev ensamstående kvar av någon anledning. Nog hade jag många fler charmiga bilder att bjuda på...!
 
Ikväll har jag ätit underlig middag bestående av omelett, purjolök och...köttbullar (?!) Det var ingen höjdare i alla fall. Jag har även hunnit med att vara ute med bilen en sväng (men pappa som handledare såklart, för jag är sämst som inte har ett körkort än...), handlat osv. Jag har även tränat, hittat pengar på gatan (!!!) och packat en fet väska med kläder. Imorgon tar jag och mamma över mosters hus för hon + familj är i Turkiet. Så jag och mamma får agera "husvakt". Det ska faktiskt bli riktigt skönt! Vi ska träna varje kväll på 360 och äta nyttigt och bara må. Men det bästa av allt: att få cykla till skolan! Ojojoj  jag ser verkligen fram emot den dagen vi får huset sålt, bara för de praktiska sakerna skull!
 
Nu ska jag ta tag i några läxor och såklart läsa ur ♥♥♥teoriboken♥♥♥. Jag slänger upp några fler inlägg senare ikväll. Puss!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0