Say it with music -

4 September, 2012


Egopic från förra veckans Foto A, riktigt rolig lektion!
 
Tisdag och jag längtar redan till helgen. Men det är tre extremt  långa dagar kvar tyvärr... Att sluta 4 varje dag suger verkligen. Dessutom när man är bussbarn och kommer hem en timme senare än alla andra! Klockan 5 är jag hemma, sen ska det ätas middag, plugga och hux flux är klockan 8. Wtf?! Vi bussbarn har inget liv... Det enda positiva med  mitt nuvarande schema är att jag, tre dar i veckan, har hål på över 2 timmar. Så jag får försöka utnyttja den tiden till att göra läxor så gott det går. Då kan jag göra annat när jag kommer hem som tex träna! Men idag är det lika bra att det är en sån dag, för vädret är lix så dåligt så jag vill ränt inte vara ute...
 
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt plugg. Jag ska ta mig en dusch för jag känner mig jävligt ofräsch och så ska jag unna mig Svenska Hollywoodfruar kl 9! Slänger förmodligen in ett till inlägg senare ikväll oxå, så ni kan längtalängta:)))

 

 

 


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0