Say it with music -

2 år igår!

Gårdagen och kvällen var så jäkla mysig! Att få sluta 11 istället för 4, komma hem till älsklingen och mysa (sova) hela dagen och sen mysig och god middag på Tatung och desutom ett trevligt besök på Waney's som avslutning. Nä, allt var verkligen så bra igår. Jag kan inte fatta att det var hela två år sedan jag och Jens blev ett litet par. Jag tycker att vi var så små... Jag 16 och han 17. Jag tycker att det är rätt så ballt att det har blivit ett så pass långt förhållande. Alla bråkar och har sina ups and downs, men att ta sig igenom allt är fan coolt. Efter dessa två år har jag vuxit som preson och även som flickvän. Om jag ser tillbaka på mig själv och på vårat förhållande så är det inte ens samma förhållande längre. Då: var jag osäker och nästan besatt av sällskapet av Jens. Idag: 1000 gånger värre (hehe) med det bästa är att både jag och han hanterar det hela bättre. Det är nu vi har blivit ett riktigt par, vi har ett vuxet förhållande och vi har äkta kärlek. Förr (jämfört med nu) var det bara tjolltig tonårskärlek. Vi visste egentligen inte vad vi kände och betyde för varandra. Nu är vi sjukt starka i varandra, lixom vävts samman. Och det tycker jag är riktigt härligt, att kunna både vara pojkvän/flickvän men även bästa vänner. Jag har aldrig haft en så bra kompis som Jens. Bästa killen på hela jorden. Jag hoppas på många år till tillsammans med dig ♥


Comments
Postat av: ladymuffin

gud så härligt. grattis till er!

2012-09-18 @ 22:07:53
URL: http://ladymuffin.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0