Say it with music -

You make me smile

Me taking some ego pics and Johanna is going crazy in behind. Taken before the btk party!

Jag kanske skulle börja blogga på engelska? Nääää. Min engelska suger. Kan inte stava och dessvärre är det när jag ska prata engelska. Oj oj, mina betyg i engelska var inte bra haha....

Jag har haft några trevliga dagar i kåge. Dock har jensan varit hemma typ 40% av tiden för han har jobbat så jag for hem idag. + att ikväll blir det bastuhäng med brudarna. Vill ju inte missa någont sådan ju! Förmodligen kommer det att bli en massa snack om fredagens fest som jag varken har köpt biljett till eller är så speciellt sugen att fara på. Har festat 6 helger i rad, nu vill jag ha det lite lugnt ett tag framöver. Man behöver inte dricka alkohol för att ha kul ;) Nämen, seriöst jag är verkligen inte taggad. Haha det roliga är att det jag som har tjajat om den här jävla festen i flera månader nu och taggat upp alla och sen ska jag inte gå själv. Haha ironiskt! Men det kommer fler fester! Sen är jag inte så förtjust i att klä ut mig. Vill  gärna komma som mig själv.

Men i alla fulla fall... Halv 8 är det shopping av frukt och sedan bastu kl 9 då lisa slutar jobba. Åh, det kommer att bli så mysigt! Fram tills dess ska jag fortsätta att nöta körkortsteori och träna!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0