Say it with music -

PAUS

Såhär fin och taggad är jag just nu. följ mig även på instagram: lowano. Detta är ett krav, annars...
 
Ingen bloggpaus, utan pluggpaus. Har inte kommit långt, men har i alla fall snart skrivit klart inledningen på samhällsuppsattsen, om man kallade det för en uppsatts. Det är inte mycket gjort på två timmars knegande, dåligt gjort av mig... Där emellan kommer jag av mig och sitter och tar ut stämmor på alla låtar jag har på min "Random list" på spotify. Kan fan länka den nu när jag ändå lyssnar om den. Den är fan bra. Klicka HÄR.
 
Sen kan jag berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna nu när jag inte har bloggat på ett tag.
 
Hela förra veckan pluggade jag.
 
Helgen bestod av mys, fest och mer mys. Var även ner på stan under frikvällen. Det fanns absolut inget intressant och det var bara sjukt mycket folk överallt så jag tröttnade ganska fort (har ett litet hat mot stora folkmassor, trålig som jag är).
 
Igår hatade jag mig själv, som ni kanske läste i gårdagens inlägg. Jag helt enkelt sög. Jag hade varken diseplin eller pondus på det jag skulle göra. Jag grät när jag gick och la mig för jag var så stressad.
 
Idag har jag varit trött för jag sov nästan inget och en bitterfitta som varit skitarg på allt och alla. Men nu har jag börjat styra upp det hela. Inte för att humöret känns bätte. Känner mig trött och less. Men att ha påbörjat det mesta känns helt okej. Det är alltid början som är den jobbigatse - att komma på startlinjen. Nu är det egentligen bara körkortet jag mår dåligt över. För jag kommer inte att kunna plugga på det lika mycket i veckan som jag hade velat...
 
Som ni märker så är skolan mitt liv just nu. På dagarna är jag i skolan, på fritiden pluggar jag enbart och på nätterna drömmer jag om skolan. What a life!  
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0