Say it with music -

Två från i fredags!

Två bilder från i fredags. Båda från förfesten. Jag är så ledsen att laddaren till min kamera är borta! Så jag kan bara ta bilder med mobilen men i fredags fick jag inte en enda bild som jag känner att jag kan lägga upp utan att göra någon arg/ledsen. Sen tog jag typ 15 bilder varav 10 är på mig... Åh jag vill kunna ta kort:( Vill ha en helt ny kamera för den jag har nu har hängt med sedan min 15-års dag och den suger!

Och igår blev det inget bloggande för jag jobbade hela dagen sen kom Jens hit som har inte umgåtts med på två veckor. Vi lagade god middag, såg hockey och film och åt en massa gott. Det var riktigt mysigt!

Idag har jag varit hos Frida och vi skulle fota klart en uppgift som vi har i Foto A, men det blev inte mycket fotat utan vi kollade mest på klänningar och skor till alla kommande event. Nyårs, balen, studenten(!!). Att kolla klänningar till balen/studenten fick mig att tagga till och nu längtar jag som fan! Varför ska det vara så länge kvar?;(

Ikväll hade jag tänkt plugga. Jag måste rättare sagt plugga! Men jag är allt annat än taggad på det... Jag vill bara se film och mysa, tända ljus och sån skit. Ska överväga det hela. Det andra alternativet kommer att vara trevligare, men jag kommer nog att ångra mig om jag inte pluggar. Och nej, jag orkar inte göra båda för när jag har pluggat klart kommer jag att vara så trött att jag kommer inte orka mysa (inte för att det kräver så mycket energi men).

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0