Say it with music -

SVAREN DEL 2

Vad tycker du om att gå på diet? Skulle du kunna göra det?

Svar: Jag är väl varken för eller emot. Gör man det på rätt sätt och inte håller på för länge kan jag väl tycka att det är okej. Att man dricker shakes i några dagar och sedan äter man kött och sallad typ. Om jag behöver/behövde skulle jag göra det. Men om jag skulle klara av det är en annan femma.

 

din bästa och sämsta egenskap?

Svar: Oj... Min bästa egenskap är att jag snäll (kommer inte på något hjälp!) Min sämsta egenskap är att jag nervärderar mig själv väldigt mycket, jag är duktig på att ge mig själv väldigt dålig kritik speciellt när jag inte klarar av något jag gör på första försöket.

 

Vad tror du är den främsta missuppfattningen folk har om dig som  inte känner dig?

Svar: Jag tror att många (alla) uppfattar mig som sur och bitchig. Haha nu på senmonnaren när vi var i turkiet så var det en tysk kille på vårat hotell som kom fram till oss första kvällen och sa att alla såg snälla ut men att jag var en bitch (sen fick han för sig att alla var bitches och så var det veckan ut). Detta är då helt fel! Jag är först och främt blyg och jag tror att det är största problemet att det ser ut som att jag har en dålig attityd. Annars är jag glad och jordnära. Även rolig, jag är som en liten pajas!

 

Vad är ditt bästa skönhetstips?

Svar: Äggvita för torr och finnig hud och äggula för tjockare och mjukate hår. Självklart ska du inte äta ägget utan kladda på det!

 

Vilka skellefteåbloggar läser du?:)

Svar: Nästan inga alls. Jag läser mina vänners bloggar och så läser jag sandra lindahl och abckarins bloggar.

 

Hur definierar du att vara otrogen hur långt får man gå?

Svar: Har man ett förhållande så håller man sig till sin parter. Om jag drar festexemplet. Dansa, krama och vara närgången är ok om det är på kompisnivå och inget mer. Ska det vara pussar och kyssar, vad ger det då att ha ett förhållande om man suktar efter att kyssa andra. Just sayin'.

 

Äter du ofta godis eller tänker du på vad du äter?:)

Svar: Jag äter godis/sötsaker ganska ofta och jag är inte speciellt brydd faktisk. Jag mår bra och det är väl så det ska va?:)

 

Vad har du alltid i din väska?

Svar: Skolgrejerna åker alltid medhemmen lämnar aldrig väskan, så dom praktisk taget bor där. tamponger, hårsnoddar, hårklämnmor, pengar (löst), börshen, deoderant, körkortsboken, mobilladdare, headset, pennor, tuggummi, frukt & macka (tas alltid med på morgonen). Jag har kommit över det här med att dra med  sminket varjemorgon med det häder ibland.

 

Säg tre saker du är nöjd över med ditt utseende och tre saker du är missnöjd över?:))

Svar: Jag är över mina ögon, ögonbryn och munnen. Jag är missnöjd över resten av kroppen :)

 

Hur är du som flickvän?

Svar: Jag tror att jag är ganska svår att veta vars man har mig alla gånger. Jag är ganska dålig på att visa vad jag känner och så är jag sur ibland (men vet är inte det). Jag bryr mig väldigt mycket och blir ofta ledsen/besviken tex när jenssa att han skulle fara till barca. Jag blev glad över att han skulle fara men jag blev ledsen över allt som  skulle kunna hända. Jag är lite överbeskyddande kanske. En bra grej med mig är att jag inte hela tiden är "flickvän" utan jag är även "kompisen". Jag och jens brukar göra saker som är mysiga att göra tillsammans som ett par men vi gör även saker som bara kompisar och det tror jag är viktigt i ett förhållande. Att kunna vara båda delarna. Sen är jag sag är snäll och generös och älskar att mysa:)

 

Är du blyg inför nytt folk?

Svar: Jag är väldigt blyg inför nytt folk! Och det sämsta är att det tar ett ganska bra tag innan jag kan släppa på tyglarna och börja slappna av.

 

konstig fråga men, vad är det bästa med julen?:)

Svar: Julen är min favorithögtid! Hela december är hur mysig som helst, näst efter sommaren då. Älskar gemenskapen och stämingen under julen och allt är bara så bra! Sen att få julklappar är ju inte heller helt fel ;)

 

hur fixar du dig till vardags och fest?:)
har du några bra sminktips?:)
Hur fickar du ögonbrynen?:)

Svar: På vardagarna tar det mig 5 min att sminka mig. Jag kladdar på lite puder, mascara och målar ögonbrynen. Till fest tar det säkert 30 min för jag är så dålig på att måla ögonskugga, och så vill jag ha ganska mycket smink runt ögonen, så det tar ganska lång tid att få det snyggt! Jag är sämst på att sminka mig så jag har tyvärr inga bra och/eller fina tips att dela med mig av, för jag gör olika varje gång hah!

 

Har du några bra tips på vad man kan ge sin pojkvän i julklapp? Det är våran första jul tillsammans och jag har absolut ingen aning!

Svar: Haha jag har själv samma problem VARJE gång! Det blir 3e julen tillsammans med jens och det blir bara svårare och svårare att komma på bra julklappar. Men killar  uppskattar "skönhetsprodukter" lika mycket som tjejer. Parfymer och krämer går absolut att köpa! Om du vill ge honom något extra fin tycker jag att du ska göra något för honom. Kanske framkalla och rama in en fin bild på er eller ge honom en middag eller nånting annat gulligt:) Om det krisar ge honom ett presentkors på hans favoritbutik!

 

Vars gjorde du din ombre och vem gjorde den? Det blev ju hur bra som helst! Du har inga skarpa kanter som en del brukar ha. Jättesnyggt är det!

Svar:Tack! Jag gjorde det på hair & face hos min kompis Jonna!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0