Say it with music -

SVAREN DEL 1

Hur lång är du?
När började du blogga, och varför?
Vad är din största dröm?

Svar: Jag är 172-172 cm. Jag började blogga den 18 mars 2009 och anledningen var att de flesta av mina vänner gjorde det. Varför inte följa strömmen hehe..!

 

Va kul att du hitta till min blogg så jag kunde hitta till dina fantastiskt bra youtubeklipp med din sångröst som verkligen är jättefin!
Min fråga är om du kommer söka till nått musiktv-program nångång? :)

Svar: Jag har läst din blogg ett bra tag;) Men tack snälla! Jag tänkte den tanken när jag var yngre och innan jag ens kunde sjunga. Men nu när jag börjat bli bra (övar som fan) så känner jag inte suget längre. Vill jag bli någon inom musiken är nog den sista vägen genom tv.

 

1. Vad tycker du om min blogg?
2. Vad är ditt drömjobb?
3. Favoritplagg?
4. Hur många barn vill du ha?
5. Vad är det bästa med att vara bloggare?
Kram! ♥

Svar: 1. Har inte läst den men det lilla jag har sett av den tycker jag att du har rätt så intressanta inlägg och du verkar vara en gullig tjej! Du skulle bara behöva uppdatera mer ;)

2. Jag har än så länge inda specifika drömjobb. Det enda jag vet just nu är att efter skolan vill jag jobba utomlands tillfälligt, sen plugga vidare och sen hoppas jag att jag vet vad jag vill bli när jag blir stor.

3. Mina svarta dr.denime. Jag har dom till vardags, på fest och ibland vill jag nästan sova i dom. Meeen, nu har det gått hål i dom och jag måste köpa nya för typ 12354354 gången.

4. Jag vill ha en pojke och en flicka och om det kräver att jag skaffar 10 barn innan det händer så må ske haha:)

5. Ni läsare helt klart! Att dela med mig av tankar osv till er och ni bidrar med att göra mina dagar bättre med att vara snälla och fina. Det är verkligen det bästa med att blogga!

 

Är du naken, kvinna?

Svar: Nej jag hade på mig en bandeau-bh ;)

 

Varför var du inte på halloweenfesten på parken alla var ju där! Ska du fara den 21 eller 16 december istället?

Svar: Snål och så kände jag inte för det. Var allt annat än taggad! Och ja jag ska fara både den 21 och den 26 hade jag tänkt nu när jag fick gratisbiljetter! Vi ses där!

 

Vad kostade din studentmössa?
Köpte du deluxe mössan?
Vad ska du göra efter gymnasiet?

Svar: Ca 500 spänn. Nej jag köpte platina. Planen är att jobba, gärna någon annan stans:)

 

Jobbar du som modell? Du är jättesnygg!
Jobbar du med något annat, vad iståfall?

Svar: Nej det gör jag inte, har varken längden eller kroppen till det! Om du syftade på bilden i inlägget så är det från foto A lektionerna. En kompis tog den bilden. Jag tycker in på konsum här i Burträsk när det är snålt om personal!

 

vilken är din favoritlåt?:)
vilka låtar är top 5 just nu som du lyssnar på?:)

Svar: Min absoluta favoritlåt är John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room.

Top 5 just nu är:

Calvin Harris – We'll Be Coming Back - R3hab EDC NYC Remix

Gotye – Eyes Wide Open - Yeasayer Remix

Fall Out Boy – "The Take Over, The Breaks Over"

Shinedown – If You Only Knew

Lilla Sällskapet – Morgonen efter

Väldigt gott och blandat, gammalt som nytt!

 

hva er dine beste tips for å få en god blogg?

Svar: Jag tycker att som bloggare ska man bjuda på mycket bilder och lite text som är lättlästa. Detta följer jag verkligen inte efter punkt och pricka, men jag försöker varva mina tunglästa inlägg med lite roligare inlägg med collage och grejer. Sen även att blogga mycket och ofta! Minst 3 inlägg/dag. Så får man även fler läsare ;)

 

Vad använder du för slags hårprodukter till ditt hår?
För på dina bilder ser man en massa volym och så! Sjukt fint!
Ocg vad rekomenderar du för hårprodukter?

Svar: Jag anväder väldigt olika och varierande grejer, vilket kanske inte är så klokt. Men för typ ett år sedan så hade jag fetish på hårprodukter och köpte allt jag kunde komma åt, så jag har MASSVIS med diverse grejer. Men jag har hittat en favorit som jag kan tipsaom i ett inlägg någon gång. Den är a.m.a.z.i.n.g!

 

I vilken/vilka appar fixar du till bilder?

Svar: LINE camera, Pic Jointer, Pixlromatic och FilterMania 2

 

Var köper du mest kläder?:)

Svar: H&M, gina, bikbok, monki

 

Tjänar du pengar på din blogg?

Svar: Nej det gör jag inte. Jag må ha annonser på bloggen med det är inga som jag personligen tjänar pengar på.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0