Say it with music -

Sjuk

Hej på er! I går kväll började det kittlas i halsen och idag känns det som att jag har blivit överkörd av ett tåg, och förmodligen kommer det att kännas ännu värre imorgon. Fasen har inte råd med att vara sjuk! Det är så himla mycket i skolan nu före jul. Det är nog stressigt som det är... Men jag överlevde dagen och kommer förmodligen att överleva resten av veckan.

Ikväll har jag pluggat på ett omprov som jag helt hade glömt bort och som äger rum imorgon. Bra där! Sen så tror jag att jag ska gå och lägga mig snarast för jag är så jäkla slut i både kropp och knopp. Ganska ironiskt. Förra veckan på min körlektion så var min körskolelärare sjuk och jag ba: "jag är aldrig sjuk" (vilket jag aldrig är) och vad fan blir jag en vecka senare? Jo dyngsjuk. Så, dagens lära är att man aldrig ska säga aldrig!

Och med detta säger jag godnatt och svaren från frågestunden kommer nog upp imorgon istället för jag har varken lust eller ork att sitta och läsa igenom och svara på en massa frågor då det enda jag vill är att sova. Hoppas ni har förståelse! Puss & kram.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0