Say it with music -

Inte som planerat

Bjuder på en extremt tråkig och ful bild på mig själv för jag tar sällan bilder på mig själv.
 
Under tiden jag har varit "borta" så har det ställts en hel del frågor om typ varför och så. Så inom kort tror jag att jag ska ta och besvara dom men inte just nu. Kanske kör en liten frågestund när jag lix är i farten, men inte än, kanske till helgen!
 
Ikväll blev det inte plugg. Fast kvällen är ju inte över men nu kommer jag omöjligt att ta tag i det. Istället har jag gått en promenad med mamma, pratat osv, spelat TS3 (nörd som jag är) och nu ses det hockey. Eller jag ser väl inte så mycket... Kikar faktiskt runt på kläder till nyårs! Det finns massor av fina klänningar, men jag tror att jag har hittat en som jag vill ha men är inte helt säker. Den är i alla fall full av paljetter!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0