Say it with music -

Idag

Idag har det hänt en hel del. Startade dagen med studiofotografering dag 2. Fattar inte, jag blir aldrig snygg på bild. Ser förjävlig ut. Håret hänger äckligt och mitt ansikte är runt, ögonen är små och hakan stor och sitter alldeles för nära munnen som för övrigt sitter för högt upp. Jag är seriös! Ska fan visa bilder som bevis! Jag är inte fotogenisk för 5 öre. Meeeeeen, det är förmodligen så jag ser ut egentligen även om jag själv tycker att jag inte ser ut så när jag tittar mig själv i spegeln. Inte för att jag påstår att jag är snygg men jag ser inte ut så som jag gör på bild, eller?? Måste visa er dom bilderna i alla all, ni kommer att skratta.

Annars då förutom fult utseende? Så har det provats studenthattar och snart ska jag beställa hem min! Åh kan inte fatta att jag tar studenten till våren. Känns overkligt! Vet verkligen inte vad jag vill göra efter skolan. Men den dagen den sorgen! Sen har det som vanligt tjafsats inom klassen och det småbråkas. Inget hat mot mina klasskompisar, men när det kommer till diskussion, speciellt om projektarbetet så är det fan inte kul. Får ont i huvudet, mår dåligt och vill bara gräva ner mig. Det är fan ingen pli på oss...

Sen nu ikväll har jag skickat paket, pluggat och så skulle jag träna men fastande framför halv 8 hos mig. Får göra det nu istället. Hoppas ni har haft en bra tisdag alla!

Froggystyle down under⬇


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0