Say it with music -

Maj 28, 2012

Denna dag har har både varit jävligt bra men har oxå haft sina sämre stunder. Bäst av allt är att jag fick Godkänt i Matte B kursen. YES! Trodde aldrig att jag kunde vara mer lättad än vad jag är! Matte är mitt sämsta ämne, och jag klarade det. Gud, det känns nästan så att jag behöver bli religösnu...! En lite sämre grej är att jag någon gång har lyckas tacka jag till en prenumeration på film? Jag fick hem en idag och nu måste jag självklart betala för den! Ska genast maila till dom och avbryta prenumerationen, för inte fan vill jag ha hem film flera gången om året som ska kosta en massa pengar!

Ikväll väntar plugg och en svettig kamp på tradera. Jag har budat på något som jag kommer att behöva. Vinner jag lovar jag att berätta! Håll tummarna!

 


Comments
Postat av: Miss Sunshine

Söt!

2012-05-28 @ 19:04:41
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv; Du har så fint hår själv ju Lowa?? Hela du är fin, kom ihåg det!

2012-05-29 @ 15:59:55
URL: http://abckarin.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0