Say it with music -

Maj 1, 2012


Två bilder från idag. Tagna via instagram.


Idag har det varit en lugn och inte allt för jobbig dag. Jag lyckades att inte bli bakfull och har kunnat hjälpa mamma med att städa hela huset inför en visnig. Jens har däremot legat nästan hela dagen i princip. Det har ju även varit grymt bra väder idag! Så mamma bjöd hela bunten på mjukglass och så har jag och jens varit ute och gått. Han tog 7 bussen hem och ska jag vara ärlig så blev jag lite ledsen när jag fick vinka av honom på busstationen. Det känns lite taskigt att säga det, men det är faktiskt ett bra tag sedan jag kännde att jag börjar saknar honom direkt han har farit. Men samtidigt känns det bra, då slipper jag vara orolig på att känslorna kommer att svalna... Saknar honom rejält nu!:(

Tack vare detta underbara väder och att det är 1 maj, så känns det som att sommaren är här inom kort. Björkarna har skjutigt skott och slår snart ut! Sommaren är säker här inom 2 veckor om det bra vädret håller i sig!


Comments
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

mysbilder!

2012-05-01 @ 23:42:58
URL: http://ingridwenell.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0