Say it with music -

Bilder från Valborgs


Det vart verkligen inte många bilder tagna uder kvällen och det är ju verkligen något man ångrar dagen efter! Men här är tre bilder jag la in på instagram under kvällen. Inte så jätteroliga bilder kanske... Det var i alla fall innan allt det roliga började. Här var jag hemma, hade just gjort mig glas och tagit några glas cider. That't it! Men jag hade en riktigt festlig kväll som bjöd på både det ena och det andra, trots att planerna var oklara!

Vaknade upp trött och illamående, men det gick över nästan direkt. Jag tackar mig själv att jag tog dom där mackorna till nattkäk innan jag gick och la mig. Annars hade den här dagen inte varit lika rolig!


Comments
Postat av: Amanda

låter som att du hade en kul valborgs!:)

2012-05-02 @ 17:06:25
URL: http://amandaniii.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0