Say it with music -

"Kläder är bara ytligt"

Ja, tänk vad ni har rätt. Men tänk även på att kläder är ett av våra största behov. Utan kläder skulle vi frysa. Och att bry sig extra om vad man har på sig ingår i det hygieniska! Att köpa nya klädet hit och dit för stora summor pengar må vara till en överdrift, men man måste ju få unna sig några nya plagg då och då så man slipper gå runt i samma gamla trasor och få kunna känna dig lite extra fräsch! Jag tycker att det är väldigt onödigt att klanka ner på att jag köper nya kläder hela tiden. Jag köper nästan ALDRIG nya kläder. Jag är verkligen inte värst! Tänk på att du som så fint noterar att jag köper för mycket kläder, är exakt lika mycket slösa. Varför? För man vill se bra ut! Punkt.

En jätteonödig grej att dra upp. Men jag vill komma till punk och bevisa att alla slösar. Det är så vårt samhälle ser ut idag.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0