Say it with music -

I was not born to be a soldier. But do i have so much as a choise to continue this struggle?


Trött och sliten efter några dagars slit. Varför kunde det inte få vara lov denna vecka oxå?!

Kan meddela att jag fick min första panikångenst igår. Tror att jag aldrig har haft så ont i hjärtat någon gång! Jag storgrät och kunde inte andas. Eller så bröt jag bara ihop, riktigt ordentligt. Det känns i kroppen idag kan jag lova! Det känns som att jag har sprunigt ett maraton och har ingen ork. Men jag är rätt så stressad just nu, och det är inte bara skolan, jobb, körkort och/eller friditen som är problemet. Jag tror att jag har för lite tid med mig själv helt enkelt. Jag känner aldrig efter hur jag själv mår inombords. Men ikväll har jag inte tid med det, utan jag har två jävla prov imorgon som jag måste stenplugga på!

Vi hörs när jag har tid!♥

Comments
Postat av: Sofia

Dösnygg!



Ta hand om dig kompis, Kram <3

2012-03-15 @ 18:13:26
URL: http://jaghetersofia.tumblr.com
Postat av: wilma

du med:)

2012-03-15 @ 20:19:26
URL: http://wiima.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0