Say it with music -

Grattis Lowa - 18 år!


18 år sedan lilla jag kom till världen. Nu klassas jag som vuxen. Jag får köra bil, köpa folköl och tobak, gå ut på krogen och dricka lagligt. Jag får ta hand om min egna ekonomi och handla via internet - on my own. Att bli myndig är det många som längtar efter. Men är man verkligen redo för det? Jag kan dåga att jag tacka gudarna för att jag fortfarande bor hemma och att mamma och pappa flrtfarande kommer att försörja mig. Som den slarver jag är så skulle jag inte klara av att hamna på gatan imorgonbitti.

Idag väntas middag + firande av tjocka släkten. Jag ser fram emot att kunna dricka en öljävel till maten. Även om jag inte alls tycker om det ska jag fan dricka en! Jag ska nog t o m  gå och köpa den själv, bara för att jag kan!
Och... På fredag så gör jag premiär i utelivet. Som jag har längtat till denna dag!

Nu ska jag njuta av min första dag som 18-åring!


Comments
Postat av: Sara! :)<3

grattis i efterskott ! :D<3

2012-03-09 @ 22:27:37
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0