Say it with music -

Min lediga dag


Två från idag, tagna via instagram.

Idag har det varit min lediga dag och det har varit ganska så mulet ute hela dagen, farm till kl 2. Då gick jag ut och solade ca en timme och där efter så mulnade det på igen och nu spöregnar det ute... Det är jättetrist! Pissväder i nästan två veckor. När ska den riktiga sommaren komma?

Ikväll har jag pluggat teori (har haft en rejäl paus från det under de sista veckorna i skolan) och så fick jag mig ut på en skogsprom med Jonna! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se film resten av kvällen. Imorgon väntas jobb!


Comments
Postat av: bbaraaelin

härliga bilder!

Svar: SV: Tack så mycket! :)
Lowa

2012-06-11 @ 20:57:34
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0