Say it with music -

Juni 3, 2012


Lånad av Paulina
Gårkvällen var mycket trevlig! Tack vare det pissdåliga vädret och att vi alla 9 var samlade så vart det riktigt mysigt här hemma hos mig. Vi pratade och skattade massor, fikade, lockade hår, lyssna på gamla låtar och kollade på gamla bilder. Jättetrevligt!
Idag är vädret följande: Klart bättre än igår, men fortfarade kallt, blött och blåsigt... Ska det vara så här på tisdag så dör jag. Klänning/hår/smink kommer att bli förstört. Fotograferingen kommer inte bli fin och allt kommer bara att bli helt fel. Nej, på balens ska det vara bra väder, PUNKT. Man kan alltid hoppas. Ikväll blir det förmodligen lite förberedelser. Funderar fortfarande om det är värt att fara på skolan imorgon. Vi ska ha korridorkonsert, vilket jag tror inte att det är superviktigt att jag är med på? Men, jag måste hur som helst in till  stan för att köpa in lite grejer inför balen. Hmm, svårt...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0