Say it with music -

En liten summering


Hej på er!
Det är verkligen ökningt här på denna icke färgsprakande blogg. Men jag har verkligen inte prken till att sitta och skriva 1-3 inlägg varje dag. Nu i veckan kanske det inte heller kommer att bli jättemycket men ska verkligen försöka!

I helgen så har jag verkligen softat! I fredags så jobbade jag, men påkvällen blev det film och godis hemma hos Jennifer tillsammans med henne och Frida. det var nästan skönt att bara vara vi tre. Få bre ut oss i soffan alldelessjälva utan att 14 pers till ska sitta och tryckadär, hehe! I går så tog jag bussen in till stan, låg vid älven och solade en typ 2 timmar sedan blev det minigolf och lunch med Jens och Johannes. På kvällen grillade vi hemma hos Jonas och till sist landade vi i  myckle hemma hos Simon för att se en film som var för övrigt riktigt dålig...

Idag
har jag pluggat (?!?!?!). Imorgon jobbar jag mellan 07.30-18.00!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0