Say it with music -

Äntligen lite besvarade kommentarer.

Varför bloggar du aldrig längre? Jag läser din blogg dagligen men det ger ingen störe spänning att klicka in dag efter dag och se att inget händer...
Svar: Jag har fått miljoner frågor om detta och jag har även förklarat många gånger varför jag inte har/kommer kunna blogga i sommar. Dels att jag kommer att jobba ganska mycket. Sen när jag inte jobbar ska jag försöka att hitta på så mycket som möjligt så att jag får ut något av detta lov. Det är tråkigt nog mitt sista sommarlov! Men jag ska göra så gott jag kan.
 
Gud så goda dom ser ut att vara! Hur gör du frostingen mintgrön?
Svar: Även den här frågan har flera ställt (mer om hur jag gör frostingen) så nu ska jag förklara det i detalj:
 
* 75 g  margarin/smör
* 200 g philadelfiaost
*5 dl florsocker
*vaniljsocker efter smak
*citronsaft efter smak
*karamellfärg eller kakao
 
Blanda allt i en bunke nogrant, väldigt nogrant. När det har blivit en krämig smet och man har smakat sig fram till ett bra resultat så häller man i några droppar karamellfärg. Jag använde pyttelite blå, då vart den mintgrön!
 
Väldigt roligt att så många undrade!
 
Vars jobbar du?
Svar: Coop Konsum i Burträsk.
 
Du och Jens var verkligen jättefina på balen. Jag såg er på röda mattan och tyckte att ni var bland dom finaste och ni är så fina tillsammans! Men kommer du att lägga upp bilder här från eran fotografering, eller är dom privata? ;)
Svar: Tack så mycket gulledu! Ja, jag ska lägga upp bilder från fotograferingen. det är bara det att jag måste få dom av Frida. Både hon och jag tar inte riktigt tag i det, hehe. Men i sinom tid så!
 
Så duktig du är! Önskar att jag var lika motiverad när det gäller träning... Vad är det som fårdig så motiverad? Har du kanske ett eller två små tips till en som mig som saknar?
Svar: Jag VAR duktig. Nu har jag åkt tillbaka till tv igen... Däremot är jag riktigt sugen på att börja om. Men jag är så trött och slut när jag kommer hem från jobbet (jobbar ca 10 timmar varje dag) så då finns det inte så mycket ork kvar i kroppen. Jag ska verkligen försöka ändra på det, med att äta och sova bättre.
Det som motiverade mig/motiverar mig fortfarande är bla Jens. Han är verkligen bra på att peppa! Han är ju själv en riktigt tjurskalle när det kommer till träning. Sen läser jag olika träningsbloggar om olika övningar som kan få träningarna att bli roliga. Jag gillar att variera mig, jag hatar att göra det som jag tycker är tråkigt. Så därför försöker jag (när jag tränar) att göra något nytt och kreativt hela tiden!  
 
Wow, du ser verkligen vältränad ut! Hur tränar du och vad gillar du bäst att göra för övningar?
Svar: Kan bero på att jag just hade tränat på den bilden↑ Efter träning blir man upp-pumpad och ser större ut. Men som jag skrev i svart ovan. Jag gillar att hitta på nya saker. När jag tränar styretränar jag en dag och konditionstränar en annan, därefter i massor av olika former. Intervaller är bland det roligare, olika intervaller i olika tempon. Testa själv och improvisera!
 
När far du och burträsktjejerna till Turkiet?
Svar: I augusti, veckan då skolan börjar om. Det roliga är att (och detta fick vi veta typ nyss) att veckan innan vi far ska ALLA från skellefteå dit! Vilken tur vi har alltså! Det skulle vara det västa, att träffa exakt samma jävla människor som man ser varje dag när man har rest till ett annat land! WOHO, det ska bli en riktigt härlig vecka!
 
Ska du sälja din balklänning? isåfall får du gärna säga till. den var så fin och jag är intresserad.
Svar: Tanken är att den ska säljas. För nästa år har jag planerat in att gå igen (det är ju mitt år då!) och då ska jag ha en annan klänning!
 
På vilken gym tränar du?
Svar: Jag har ett 10 kort på 360 (typ 1 gång kvar på det). Till hösten blir det 24/7.
 
Tycker att du har sjukt cool stil, både utseendemässigt och personlighet av vad jag kan läsa om i bloggen. Men du bjuder inte sådär jättemycket på bilder  på dig själv. Kan du inte börja med typ "dagen outfit"? Skulle vara kul att få se dig mer än de få gången man ser dig irl!
Svar: Ooooh, "dagens outfit". Det finns  inget värre ord! Fyfan vad jag hatar det haha! Så nej, jag ställer aldrig upp på att göra dagens-outfit inlägg varje dag... MEN jag får väl  bli bättre på att visa upp bilder på mig i inläggen. Jag vet att jag inte är jättebra på att lägga upp bra bilder. Det blir mest bilder från instagram som jag slänger ihop i ett collage (ännu en bättring från min sida). Men tack  för att du tycker att jag är "cool". Det tar jag åt mig massor av!
 
Hur många gånger har du varit ut och vilket ställe tycker du är bäst?
Svar: Jag har varit ut två gånger, på tre ställen. Kvällen då vi firade 18 år så blev det Nova och Mollys, sen har jag testat olles. Men det beror ju helt på i vilket mode man är i? Är man grymt danssugen, ja då går man på nova eller mollys. Är man mest inne på att träffa folk går man på olles/allstar/calles u name it. Sen vet jag väl inte om jag blev så impad av något av ställena. Jag tror att ala rykten pajade lite av min inställning från första början.  Tacka vet ja' hemmafester!
 
Du har så fint hår och du verkar ha bra koll på hur man ska sköta det! Vilken/vilka produkter skulle du tipsa om förfint hår?
Svar: This one↓
 
Varför ska du börja svara påkommentarer i kommentarsfältet? Det blir ju asjobbigt för oss läsare att hålla utkik där...
Svar: Därför att det underlättar massor för mig! Är du inte intresserad så let it be.
 
Jag sitter ivrigt och väntar på att du ska lägga ut fler videos där du sjunger. Den du la ut i vintras var ju amazing! I want more!
Svar: Tack! Snart, ver inte riktigt när. Skulle vara kul att göra en rejäl inspelning och lägga upp. Jag måste bara ta tummer ur.
 
Kan du inte visa steg för steg hur du fixar dina ögonbryn? De är sjukt snygga!
Svar: Tack för att du tycke det! Men det är oxå en grej jag tyvärr inte sätter mig ner och gör. Men jag:
*Färgar
*Noppar
*Trimmar
*Målar med ögonbrynspenna från h&m
 
betyder din tatuering något speciellt?
Svar: LÄNK
 
 

 


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0