Say it with music -

Äntligen klar med storstädning av garderoben och två gamla blev två nya!

Yes! Det tog mig bara 3½ timma men nu är det äntligt gjort! Garderoben min har aldrig varit finare, och tommare... Det ekar i den just nu! Jag har rensar bort 5 STORA kassar med kläder/skor/skit! Det gick nästan inte enst knyta ihop dom haha! Jag fick även ihop en lika stor kasse med kläder till lillkussen min (hon är 13 haha), hoppas att dom kommer till användning! Efter denna storstädning så har jag möjlighet att fylla på med massor av nya kläder vilket känns hur skönt som helst! Egentligen bore man göra så, om man köper ett nytt plagg så måste man kasta ett annat. Annars blir den som min garderob... Överfull och förjävlig att gräva igenom varje dag när man ska hitta något att ha på sig! Men det är inte allt... Jag har ju TRE garderober, vilket gör det hela ännu jävligare! Jag måste verkligen bli bättre på att se efter mina kläder...
 
De två bilderna ovan är två jättegamla favoriter som jag pimpade till (klippte av ärmarna) så det blev två nya favoriter! Dessa kommer jag verkligen att anväda flitigt och det är ju verkligen perfekt att fixa till gamla kläder så att dom blir som nya och lite roligare. Då kanske man sparar in några 100-lappar iallafall :)
 
Imorgon ska jag ge mig på att storstäda mitt rum, som ser förjävligt ut oxå men jag är alldeles för slut nu för att göra det. Jag ska även städa upp i min träningsgarderob men träningskläder osv. Hahaha, detta med kläder tar fan aldrig slut!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0