Say it with music -

25 Juni, 2012

Jag i mina fina arbetskläder!
 
Hej på er! Jag måste bara nämna att jag blir så jäkla glad över att ni verkligen läser min blogg! Ni har blivit så många fler och det är jag jätte tacksam över. Jag vill även välkomna er nya läsare varmt välkomna och hoppas att ni stannar kvar, hihi! Det är verkligen ni läsare som gör att min blogglöd ångar på och den ångar ännu mer när ni blir allt fler och fler.
 
Idag har jag jobbat från 12-18 och imorgon jobbar jag 10-15, riktigt skönt må jag säga, sedan är jag ledig en dag, woho! Nu ska jag ut på em promenad med moster och sedan ska jag till bästa Jennifer! Ha en fin kväll alla!

Comments
Postat av: Angelina

jobbar du på coop? :) trivs du? :)
en konstig fråga bara men hur mkt får du i timlön? :)

Svar: Ja det gör jag och jag trivs jättebra! Jag tjänar ca 109 kr/timmen - ob :)
Lowa

2012-06-25 @ 23:16:57
URL: http://leath.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0