Say it with music -

18 Juni, 2012


Hej!
Denna dag har varit oerhört lång, kanske för att jag inte sov ett dyft i natt och har gått runt som en zombie hela dagen... Men det hindrar mig inte från att hitta på andra saker ikväll! Det är ju så, att om man lägger sig ner och börjar slappna av, då somnar jag. Så nu håller jag på med teori och senare ska jag iväg och spela volleyboll. Det här med teorin har verkligen inte gått bra för mig... Men nu när jag har sommarlov och inte behöver lägga massa tid åt skolarbeten så kan jag plugga järnet på körkortet! Jag började gå kurser i mars och nu är det juni. Skärpning lowa!!! Men nu ska jag fortsätta där jag var. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörv si kanske senare. Imorgon är jag ledig, så no limits tonight.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0