Say it with music -

Kvällen

Kvällen har spenderas hemma hos Jennifer och vi har pratat en hel del om utlandsresan, betalningen osv. Jag kände det, eftersom att jag bröt ihop tidigare idag av stress(?) och att det börjar närma sig så ville jag ha ett litet gathering-talk och prata om det, vilket fick mig att lugna ner mig lite. Jag fattar om tjejerna tycker jag är jobbig. Resfebern blir bara högre och högre... Men efter ett långt samtal om det så landade vi tillslut i soffan framför datorn och kollade på gamla bilder + filmer. Bl.a. Filmen som vi spelade in för typ två år sen om en kille om köpt horor och alla blir mördade, haha! Nu ska jag sova, god natt!❤ bjuder på två från igår.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0