Say it with music -

Dagens WTF

Har packat hela kvällen sen jag kom hem (21.00). Ovan ser ni en "pyjamas". Ja, jag som aldrig sover med kläder på. Jag tycker att det blir varmt och det är jobbigt. Jag har bara underkläder på mig när jag sover. Men imorgon ska jag till Jens stuga med några vänner så då kanske jag ska visa lite respekt mot de andra med att ha på mig pyjamas när jag sover, haha! Desutom ska jag direkt till Umeå efteråt. I alla fall, dit jag ville komma med detta är att jag äger knappt någon pyjamas. Bara 1 som är riktigt fin (den rosa jag hade på vårkonserten hehe), men det är långbyxor och farfarströja och det blir alldeles för varmt... Så jag hittade ett par mysiga shorts och...... ett linne(!?!?!?!??!) Köpte detta i tukiet (och där föll poletten ner). Deras storlekar stämmer inte överens med, ja, storleken! Vadfan det står xl, XL! och vad kan det vara, xxxs?? Haha nu när vi far till turkiet är det ett som är säkert. Jag ska INTE köpa ett enda jävla klädesplagg där nere! Jävla fakeskit.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0