Say it with music -

26 Juli, 2012

Två från igår.
 
Goooodmorgon! Eller ja, det är inte en så god morgon för mig... Jag ser att det är världens sommarväder ute idag och självklart ska jag jobba. Varför?! Varför kunde det inte ha varit bra väder igår när jag var ledig? Jävla helvete. Jag blir faktiskt riktigt sur och då menar jag det.
 
Gårkvällen såg ut ungefär som kvällen före. Träning i 1,5 timme, filmmys med Tim, men den här gången åt vi (jag) melon och dessutom somnade vi båda efter 10 min. Sen ringde Jens och väckte mig där vid 11(?) och jag blev jävligt förbannad, haha classic me...
 
Nä, nu ska jag äta något så jag inte blir en gnällspik på jobbet. Om jag är hungrig eller är riktigt trött blir jag inte samma person. Då kommer ondsan ut, haha. Jag har grymma humörsvängningar. Men nu, bye!

Comments
Postat av: Karin

Såklart! Ska blogga så mycket jag bara hinner, kommer jobba cirka 15-18 timmar/vardag så min fritid kommer ligga på si så där noll.. Men så fort jag får tid så kommer jag att uppdatera hur allt går där borta! :)

2012-07-26 @ 11:38:21
URL: http://abckarin.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0