Say it with music -

19 Juli, 2012

Mina nu två lediga dagar har varit underbara! Det var varit hyfsat bra väder och jag har fått lite färg på kroppen. Vi har ätit god mat och min sjukt efterlängtade pojkvän kom hit efter ca 2 veckor ifrån varandra. Idag när han for här ifrån fick jag en klump i magen och lite panikångest. Det gör så ont att va ifrån varandra. Men snart så slutar jag jobba, då har jag tid att fara till honom! Ikväll sitter jag hemma och deppar över mitt tragiska liv. Jag Måste jobba hela helgen medans alla andra får roa sig på trästockfestivalen. Men imorgon ska jag dit, även om jag börjar tidigt på lördagmorgon. Lite måste jag få leva i sommar!


Comments
Postat av: Angelina

sent sv: jo jag förstår att du är nöjd över lönen :)

Hur länge har du jobbat nu då och jobbar du nästan varje dag?! :o Duktig du är!!!

Härligt att det är såå bra mellan dej och din kille!! Blir glad för eran skull! :) Blir glad att ni har det såå bra :)

TÄNK PÅ ATT DU TJÄNAT MKT PENGAR OCH ATT DU SNART LIGGER I HANS FAMN. TÄCK ATT DU HAR HAFT EN TOPPEN SOMMAZR HITTILS OCH ATT DEN BLIR ÄNNU BÄTTRE SNART NÄR DU ÄNSLIGEN FÅR LEDIGT PÅ DITT SOMMARLOV. HA DET GÖTT BRUDEN!!!

2012-07-21 @ 14:38:32
URL: http://leath.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0