Say it with music -

13 Juli, 2012

Ikväll har jag bjudit över några kära vänner och jag ska må bra. Kanske kan jag få tankarna på annat. Det ryktades tidigare i veckan om marathon? Hmm, vi får se om det... Jag kan berätta lite om vad jag har gjort idag för att få detta inlägg liiiite mer fylligt. Jag har tränat, jogg + axlar/rygg och det känns förjävla BRA. Jag har även börjat på en skiss på nästa tatuering, som jag vill göra innan vintern, typ i september oktober någon gång. Får se hur det blir med det! Jag vill men det är inte säkert att jag hittar något bra motiv. Denna gång tror jag även att jag kommer att visa upp idéer på den, för den kommer inte alls att vara lika hemlig som min första. Jag tror aldrig att jag kommer hitta någon som betyder mer än den jag har nu. Never. Men jag kan avslöja att jag ska göra den för mina föräldrars skull. Som en lite hedring typ. Men det är bara spekulationer. 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0