Say it with music -

1 Juli, 2012

Bilder från helgen.
 
Hej på er!
Jag höll ungefär vad jag lovade - att jag skulle bjudapå en massa bilder från stadsfesten. Men... Igår... Jag jobbade från halv 8 till 3 sedan låg jag utslagen i soffan resten av kvällen. Den natten hade jag sovit TRE timmar. Vi kom hem sent + att jag låg och hostade som en galning halva natten... Jag tackar även gudarna att jag höll mig nykter hela kvälllen. Drack en halv öl, hehe. Hade jag varit bakis på det hela i går när jag jobbade + den lilla sömnen jag fick hade jag nog inte ens tagit mig ur sängen på morgonen och därefter inte jobbat alls. Men jag hade en trevlig kväll i alla fall! Kunde ha blivit bättre + att jag fick veta något som gjorde mig lite ledsen, men för övrligt var det riktigt kul. Maggio var uuuundeeeerbaaar!
 
Nu ska jag börja bege mig mot sängen. Jobbar imorgon! Puss godnatt.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0