Say it with music -

En liten bit av mig.

♦ Mörkrädd. Hemma själv och jag skulle kunna sova med vem som helst, bara jag slipper sova själv.
♦ Jag tycker inte om för mycket urringat och stringtrosor (det som kännetecknar en tjej mest?). Jag vet inte varför. Det är egentligen inte speciellt snygg och jag känner mig obekväm. Good for me...
♦ Lögner. Vem hatar inte det? Oavsett vad det handlar om, stor eller liten. Jag hatar lögner. Jag ljuger sällan. Om någon har köpt tex något nytt plagg så kommenterar jag det inte om jag inte tycker om det.
♦ Ytlighet. Det kanske är ytligt att dra upp detta? Men jag "gillar mindre" folk som är vädligt ytliga/bedömer sig själva och andra bara efter utseendet. Visst, ett utseende ger uttryck, speciellt vid första ögonblick. Men sen, inte fan vill man umgås med folk som inte har "ett djupare inre".

♥ I love levande ljus. Det är som terapi. Dessutom väldigt mysigt!
♥ Hårprodukter. Bara nu senaste månaderna har jag blivit riktigt intresserad av att sköta om mitt ris. Jag utför väldigt nogrant hur jag ska borsta det och använda skydd och efterkrämer osv.
♥ Ostkrokar/bolls. Behöver jag säga mer.
♥ Jag har börjat acceptera mig och min kropp/uteesnde mer. Det känns underbart! Om dessa "stickor" eller andra pesimister ser mig och tänker att jag är för stor. Fuck them. Jag är glad över mina kurvor och vill inget annat än att ha kvar dom.

I sommras. I protest till allt annat?,..


Comments
Postat av: Anonym

Satan vad snygg header!

2012-01-08 @ 17:39:13
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysig blogg! Härlig sommarbild! Är du född i Norrland?

2012-01-09 @ 16:41:11
URL: http://regaliz.blogg.se/
Postat av: CoolCat

Du ser ju helt fantastisk ut, så bra att du gillar dina kurvor för dem klär dig verkligen.

Svar: Tack så mycket!
Lowa

2012-07-09 @ 22:18:00

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0