Say it with music -

Less...

Detta blir sista inlägget för idag, jag lovar.

Jag är så less på allt nu, känns det som. Jag vill bara kräkas och stanna hemma imorgon ifrån skolan. Allt händer på en och samma gång nu. Detta år kommer absolut inte bli ett enkelt år! Det jag känner mest ångest över nu är skolan. Jag har inte tid med alla dessa småläxor som ploppar upp hela tiden. Jag har viktigare saker för mig just nu. Och då menar jag inte att jag skiter i skolan. Jag ligger i riktigt hårt, så gott jag kan. Men det räcker inte till. Jag blir snart 18. Det handlar mest om att växa upp nu. Det känns som att jag skulle behöva prioritera mig själv ett tag. Körkort står på spel och jag är nästan desperat efter ett jobb. Skolan kan bara fucka sig själv just nu.

Och många säger att det är bara att ta sig i kragen. Men det är inte så enkelt. Det ska finnas tid, vilket det inte gör just nu. Ska jag försöka klämma in precis allt på mitt dagliga schema så skulle min hjärna gå i kk.

Nu ska jag sluta med mitt emo-snack och ta och lägga mig. Ska upp 6 imorgon, bara för att hinna det jag ska hinna. Det får bli någon pn under dagen så att jag orkar hela kvällen! Jag blir trött ganska fort på fredagskvällarna, tyvärr!

Och självklart ska jag bjuda på en opassande bild till detta inlägg!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0