Say it with music -

Äntligen ska jag ta tag i körkortet!...


Sovmorgon>rep>matte>körskolan>hem

Hej på er! Idag är det en ovanligt bra måndag! Sovmorgon, tog en lång dusch. Kom till skolan och repade i en timme inför konserten som äger rum på onsdag. Enda lektionen för idag var matte och jag hade ett rätt så bra flyt, jobbade nästan klart! Sen var det lite musikunderhållning i centralkorridoren. Satt och snackade lite emd frida och paulina innan jag gick in till stan för att skriva in mig på körskolan. Så då var det gjort oxå! Haha, lagomt till min 18-års dag som är nästa vecka. Bra att vara i tid... Köpte även halsbandet ovad idag. Ville egentligen ha det med en massa kors på, men eftersom att Skellefteå är sämst på utbud så fanns dom ej kvar.

Nu väntas plugg!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0