Say it with music -

Söndag

Jag har haft en bra helg som har bestått av kompisar, pojkvän, jobb, familj och lugn & ro! Tråkigaste bitarna med att helgen är över är att jag känner mig inte ett dugg utvilad, eller att stressen har minskat och just för att den har varit för kort. Alla helger är för korta! Den som inför en extra helgdag ska jag vara evigt tacksam!

Just nu är det sängmys med min katt Elsa som ligger på min mage och kurrar. Hon gillar att ligga på folk, speciellt på huvudet/ansiktet. Men så långt får det inte gå ikväll. Inte hennes turkväll ikväll inte! Jag ligger även och sneglar på en mindre läxhög och funderar på om jag kanske skulle bearbeta den snart. Jag har prov på tisdag och jag har inte ens kollat igenom vad det är jag ska ha prov på. Men jag orkar fan inte. Jag är så less skolan. Jag vill ha jullov. Ska höra med min lärare om jag får göra det efter jullovet. Ska skylla på stress eller något. Att jag är deprimerad kanske. Då borde han nog förstå:)

Men nu ska jag sova och försöka glömma all stress (läs: ligga och grina för allt är så jobbigt). Goodnight sweethearts!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0