Say it with music -

less

Ååhh, jag är så trist. Eller jag är less på att vara trist. Jag önskar att jag orkade fixa till mig varje dag och se ut som en människa. Men det jag gör på morgonen, eller egentligen startare det alltid på kvällen: är att jag duschar, lägger mig i blött hår, stiger upp en HALVTIMME före bussen går. tar på mig kläder och kladdar på lite mascara och puder and that's it!
 
Men jag känner dock inte suget att göra mig fin eftersom 1) jag har asfula kläder. Det ekar tomt i garderoben och allt är gammalt och fult. 2) jag känner mig jätteful när jag har ett hår som är ojämt och kort för att jag har både haft sidecut och löshår (gör aldrig något av det ni förstör bara håret!) och sen så har jag så mycket acne och ojämn hy nu. Jag vill bara gråta. Har haft acne sen jag var typ 12 och nu äter jag medicin för det men he hjälp ju int nå! Och OM jag skulle nu orka fixa mig en dag så håller det MAX 1 timme för sen har sminket flytit ut och håret bara hänger i äckliga stripor efter ansiktet. Varför föddes man inte snygg, varför?!
 
Tänk om man fick fara på en makeover, få naturligt långt hår, fin hy, kanske gå ner några kilon och bli lite brun. Då hade jag varit nöjd. + lite extra pengar på banken så jag kan handla nya snygga kläder och skor. Men det existerar bara i drömmarnas värld. I verkligheter får man jobba för det man vill ha och tyvärr kan jag aldrig blir det där jag vill ha.
 
När jag blivit av med min förkylning ska jag börja springa igen. Jag hann just komma igång med det sist och så åkte jag naturligtvis på en förkylning. Sen om ni har några fina tips om hur håret blir fint och växer snabbt och hur äcklig hud försvinner får MER än gärna dela med er! /Desperat tjej.
 
 

Comments
Postat av: Anonym

Du är jättesnygg och en fantastisk människa. Låt inte dina negativa tankar om dig själv ta över.

2012-12-06 @ 22:29:11

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0