Say it with music -

Asdålig dag hejdå

Haft en dålig dag idag men sämst av allt var ändå f*ttbusschauffören när jag skulle hem från stan. Han var sen och sen körde han hur som helst inte iväg när han kom utan stod och väntade på en annan buss som tydligen hade någon som tydligen skulle med till burträsk, och som grädde på moset körde fanskapet MAX 60 hela vägen hem. Asså jag höll på att bli tokig! Tack vare den cirkusen så kom jag sent till jobbet, naturligtvis... Sen fick jag aldrig lugna ner mig för att det var så stressigt på jobbet. ÅÅH vilken jobbig kväll! När jag kom hem fick jag i alla fall lite kärlek och kramar av mamma och då blev allt bättre och jag blev på mycket bättre humör. Mamma är bäst❤

Nu ska jag sova och drömma sött, det behöver jag!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0