Say it with music -

#trött#tjej

Efter en jobbig dag på 10 timmar på konsum och en halvtimmes löpning med Jonna är jag rätt så trött nu. Mest trött i huvudet. Där sista timmarna på jobbet var jag nästan inte ens medveten om vad jag gjorde, jag kom bort mig flera gånger och drömde mig bort. Sen hann jag knappt hem innan det var dax att dra på sig träningskläderna. Men det är lika bra att få det bortgjort innan man hinner börja slappna av. Har man en gång satt sig i soffan och börjar bli lagomt trött och avslappnad är det kört!
Nu resten av kvällen ska jag mysa ner mig under en filt och se en bra film. Imorgon är jag ledig så jag behöver inte tänka på att lägga mig en speciell tid. Inte för att jag tror att jag kommer att vara uppe så länge men! Ha en fin kväll alla.

Comments
Postat av: A D E L I N A

jätte fin blogg :)

2012-08-08 @ 13:55:37
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0