Say it with music -

Bilder från Alanya



Den här resan gick till historien och kommer alltid att stå i stärnorna. Att den här resan skulle bli kul visste vi, men det blev bättre än bäst. Jag är stolt över mina fina tjejer och superglad över att det blev en så jävla bra resa! Jag läger inte upp alla bilder för många av dom är inte bloggvänliga. Det som hände i alanya stannar där och hos oss tjejer i våra bildmappar (vill inte få det att se ut som det egentligen var). Men med tiden kanske det kommer att komma upp fler bilder (när jag har fått bilderna av tjejerna, för min kamera hade inte ett så stort utbud på bilder för att jag lyckades inte knäppa så många...) Jag vill lätt resa med tjejerna igen och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge!





 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0