Say it with music -

8 Augusti, 2012

Så här vill jag se ut på stranden i Turkiet↑ vilket är dock  helt jävla omöjligt.
 
Idag har jag gjort allt man (inte) tänka sig:
 
* Cyklat 1 mil
* Käkat nyttigt
* Provat kläder som jag ska ha med  mig till Turkiet. Till min besvikelse insåg jag att jag nästan inte kan ha några av mina shorts eftersom att jag har gått upp i vikt. Jag har heller inga snygga toppar att ta med, inga vackra klänningar eller snygga skor. Jag har då två val. 1) Antingen hänga på nudiststranden hela veckan, eller 2) gå runt i burka. Jag kommer att skämmas ihjäl av att visa upp min fläskiga röv fullt av celuliter, mina tjocka ben och bulliga mage. Varför tänkte jag inte på det här tidigare? Why oh why?! För mirakelkur att gå ner 7 kilo på en vecka finns väl inte?...
* Jag köpte blondering i hopp om att få ljusare hår och det gick åt helvete. Det blev ingenting fast jag hade i blonderingen i 50 min. Resultat = kråkbo. Mitt hår är risigare än någonsin just nu...
* Gjort illa mig i tån, råkade klippa i tån när jag skulle klippa nageln och det blev ett stort jack och det sprytade blod.
* Godissuget har varit större än någonsin idag. Skulle kunna ge min trasiga tå för en godispåse, för den är jag ändå inte sädd om längre... Eller kanske mitt fula hår? Någon hör av er om ni känner er intresserade av ett byte.
 
Ikväll ska jag mysa med kompisar. Tror att jag ska köpa nötter eller sockerfritt godis att mumsa på. Är så less dessa grönsaker och husmansmackor... Fast, jag är ju så tjock så jag behöver nog ingeting.
Puss och kram från en misslyckad tjej på en misslyckad dag!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0