Say it with music -

29 Augusti, 2012


Två randombilder från min insta @lowano
 
Hej på er! Äntligen känner jag att jag kan ta tag i bloggandet igen. Jag känner lite mer tagg på det nu och eftersom att jag inte var hemma föra veckan så har jag inte orkat blogga i helgen. Jag kände att jag behövde vila upp mig osv (inte för att skriva ett inlägg är jätte ansträngande men...)
 
När jag kom hem i helgen så har jag nästan inte gjort annat än att vila och småsova hela tiden. Veckan nere i Alanya var rätt så hård! Att få vila upp sig efter den veckan var mer än behövligt. Efter tre dagar i skolan är jag helt knäckt och jag vet inte hur jag ska orka klara mig till helgen. Det känns som en omöjlighet just nu! Men på fredag väntar roligheter och jag längtar jättemycket, så nog kan jag härda två dagar till. Konstigt nog så känns alltid första veckan efter ett lov jobbigast. Det går huuuur sakta som helst! Annars så är känns det bra att vara tillbaka. Jag har saknat min klass hela sommaren och att få komma tillbaka till alla rutiner är guld! Mitt schema vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över (visar er senare). Det kommer att bli en långsam termin!
 
Nu är det dax för middag och sedan ska jag plugga körkortsteori (nej, jag har inte tagit körkortet än...)!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0