Say it with music -

Fredag 13


Åh! Jag har
varit så upp i varv pga detta designbabbel så jag har glömt bort att skvallra om vad jag har gjort allt mest under lovet! Som jag skrev igår lite snabt så har jag varit hos jesse. Men innan jag drog dit till han (i tisdags) så hade jag min sista teorilektion. Vi hade "prov". Ni vet, se en film och notera felen. Som alla har gjort/kommer att göra! Efter det tog jag bussen till kåge och såg hockeyn med Jens och Johannes. Och så tog jag mig själv i kragen och gjorde bort A-fasen. Känns skönt att ha kommit igång alltså! I onsdags så for jag och Jens på Edda och hade det bra på relaxen i cirkus 3 timmar. För övrigt har vi bara slappat och haft det skönt, käkat godis och sett film. Igår så for jag ju hem... Tråkigt.

Idag har jag som sakt solat och mitt sjukligt bleka ansikte (seriöst, jag ser sjuk ut om jag inte sminkar mig) har inte tagit åt sig alls. Som vanligt. På somrarna: min kropp blir bruuuun. Mitt ansikte: Stays white. Riktigt tråkigt att, men det är ett släktdrag, många i min familj blir blekare i ansiktet än på kroppen. Men jag tar nog alla rekord!

Slutbabblat för stunden. Ikväll blir det grillat och massa annat gott. Ska spendera lite kvalitétstid med familjen ikväll. Känns bra! Så slipper jag fixa till mig oxå, hehe.


Comments
Postat av: LINNEA

IM BACK! :D

efter en vecka i norrland kan jag äntligen svara på kommentarer igen, hoppas du haft en bra påsk! KRAMAR LINNEA (liinneaelisabetpyrro.blogg.se/)

2012-04-13 @ 19:36:32
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Two Trollfaces - En Humorblogg

Sv: Tack detsamma!

Händer imorgon då? :D

2012-04-13 @ 21:13:15
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0