Say it with music -

Fråga mig aldrig varför


Kvällens planer sprack. Som ni läste i senaste inlägget bestämde jag mig för att göra en cheesecake. Fast det blev en frusen en, med citron och vaniljsmak. Hoppas att den blir god! Cheesecake är nog min favvoefterrätt, om man får till den så att den blir frisk och fräsch! Älskar bär och andra syrliga smaker i efterrätter!

Så det blev ingen joggingrunda för mig. Ännu en gång "halkar man efter". Jag ska inte beskylla något annat än min lathet. Jag har lovat mig själv en sak och jag ska baske mig hålla det! Men latmasken sätter stopp ibland, tråkigt nog...


Comments
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tack dsm :)

2012-04-04 @ 21:33:12
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Two Trollfaces

Svar: Tack, detsamma. Fast kvällen har ju redan varit XD Eheheheh.... ;)

Kram<3

2012-04-07 @ 12:30:52
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0