Say it with music -

En snabb uppdatering.

Denna dåliga uppdatering har sina orsaker. Jag är i Kåge hos min man och jag känner att när jag är ned honom så halkar bloggen åt sidan. Så är det och så kommer det att vara! Kvalitétstid u know.

Ikväll ska jag hem och hur mycket än jag vill stanna så känner jag att jag behöver tid hemma oxå. Det ska bli lite skönt att komma hem, även om det svider att lämna. Och ännu mer svider tanken på hur länge det kommer att ta innan vi ses igen! Det suger verkligen. Men tid ifrån varandra gör längtan efter varandra starkare och det kommer att vara så roligt att se varandra nästa gång vi ses :)

Nu ska jag sluta babbla på. Jag ska skriva ett rejälare inlägg när jag kommit hem.
Nu ska jag mysa den sista stunden!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0