Say it with music -

En härlig helg, skönt att vara tillbaka.


Några bilder ifrån instagram.

En sådan härlig helg jag har haft det! Fredagkväll kom favoriten hem till mig. Sen har vi mys på hela helgen. Lördag så fick vi lite sovmorgon, sen så var jag fakriskt på min förts jobbardag. Jajamen, jag har fått jobb! Troligtvis så kommer det inte att vara varje vecka, men några gånger + i sommar. Jag jobbade 4 timmar i lördags och igår blev det mys i Kåge. En riktigt härlig och uppvilande helg. Väl behövd och så har det varit skönt att få lägga tankarna på annat än bloggen för en gång skull.

Men, ny vecka och nya tag. Jag startade veckan med körlektion som gick jättebra. Sedan en lugn dag på skolan och avrundade det hela med att vara på nordanå och se teater 3ornas projektarbete och en liten shoppingrunda på stan. Visar senare vad som fick följa med mig hem (en liten titt har ni på bilden längst upp till vänster).

Jag ser även att det har trillat in lite frågor under helgen. Dessa ska även få sitt svar lite senare ikväll! Nu väntas middag och sen ska jag plugga.


Comments
Postat av: pau

så jävla nice med jobb!!!!!!!!!!

2012-04-23 @ 17:43:36
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: amanda

Vars har du fått jobb:)?

2012-04-24 @ 19:42:20
URL: http://amandagru.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0