Say it with music -

Bevis på att jag lever

Hej på er!
Slutade som vanligt 12 idag och halv 1 gjorde jag det fasansfulla. Jag har varit så nervös hela dagen så att jag knappt har fått i mig någon mat (magen kurrar på rejält efter middag!). Ont som fan gjorde det men åh så nöjd jag är! Jag kommer att slänga in en bild på den senare ikväll. Och så kommer det att förmodligen komma upp ett annonserat inlägg, men det kan ni ignorera om ni känner för det. Tänkte bara förvarna! Med kurrande mage och smärta på ryggen ska jag nu gå och äta mat!


Comments
Postat av: Amanda

Sv: Det är så litet så ingen vet nästan var det ligger, men det är mitt mellan Kåge och Byske :) Jasså, det var ju roligt :D

2012-04-18 @ 17:25:51
URL: http://amandaniii.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0