Say it with music -

Hotellmalmo.info

Jag är den personen som inte reser så mycket, med tanke på att jag bor ju hemma(…), vi bor i ett stort hus, vi har husdjur och båda mina föräldrar har svårt att skippa jobbet för en resa. Men de ställen vi har varit på är Turkiet och Kreta, här i Sverige har vi gjort några småtrippar som till Höga kusten t.ex. I somras var vi till Stockholm och så har jag varit i Göteborg med min gamla klass. Det är de resor jag har gjort i långa landet falukorv. Men ett ställe som jag skulle vilja fara till är Skåne och Malmö. Det verkar vara som ett toppenställe! Inte lika grått och kallt som här uppe i norrland och Malmö är ju en riktigt fin stad också. Jag kanske får ta med killen på en romantisk weekend därtill våren eller något? För er som är intresserade av en liknande tripp till Malmö är välkomna att klicka in HÄR för att checka in på ett av de fina hotellen dom har där nere!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0