Say it with music -

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Lyssna, ända sen
jag lärde känna dej
har du alltid funnits
vid min sida,
du har alltid hjälp mej
när jag är i problem
och även om problemet
inte är löst
har du ändå gjort allt
för att trösta mej,

Du är de finaste jag har
och den enda jag
kan prata med
när jag är riktigt ledsen,
du lyssnar alltid,
oavsett vad det handlar om
finns du alltid där,
hur långt bort vi än
är från varandra.

Jag svär hjärtat talar,
du har alltid en plats hos mej,
svik mej hur mycket du vill
men tro mej
jag kommer ALDRIG
svika dej.

Du är den vän
man aldrig vill förlora,
och även om jag förlorar dej
ska jag kriga för
att få tillbaka dej.
ÄLSKAR DEJ MEST !


Comments
Postat av: hanna ♡

bara bra, själv? :D

2011-09-07 @ 05:54:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0