Say it with music -

Svarar på lite kommentarer

Vad har du för kamera redigeringsprogram? Och hur redigerar du oftast dina bilder? Med vilka lager? Jättegrymma bilder!
Tack så mycket, jag har en canon (ingen system). Synd bara att jag inte visste mer, för den ligger just nu på laddning nere och jag pallar inte springa ner och kolla nummret på den... Jag "redigerar" mina bilder i Picasa 3, helt ok program, gratis från google. De lager jag lägger, eller snarare effekter, är sken>mättad/värme>filmkornighet>skarpare>kontrast/skuggor, sen väljer jag om den ska vara svart/vit, sepia eller färg.

Vad står längst upp på din önskelista i år?
En iphone, but that's never gonna happen.

Hur sminkar du dig, till vardags, så fint!
Jag lägger en grund med fondation, sen lite puder runt ögonen, kindbenen, hakan, pannan ioch näsan, Sen lägger jag en rosa rouge, en brun ögonbrynspenna och mascara. Ibland lägger jag dip-eyeliner med kråkspark och ibland en brun ögonskugga.

Wow, jättefina klänningar! Någon av dom som du har köpt till nyårs?
Jamen visst! Nej jag ska köpa en annan, men jag lägger inte ur den än, för jag vill inte att någon annan ska köpa en lika dan, hehe!

Snygga klänningar! Gillar speciellt den längst ner till höger. Men, vad har du för planer inför nyårs, ska du göra något speciell?
Jag har inga större planer smidda, bara att jag ska försöka att vara med killen min. Eller det ska jag! Bryr mig inte så hårt vad som händer annars. Bara jag får kyssa han under 12 slaget! ;)

Snygg outfit, perfekt svart övertröja! Vart är den ifrån?
Tack! Den är från H&M, dock köpt för ca 1 år sen...


Comments
Postat av: ladymuffin

jag gjorde en deal med min mammi om att jag skulle få min iphone i för tidig julklapp! plus att jag typ betalar hälften själv! :) hon gick med på det och nu har jag min älskling! :) Prova du också! :D kram!

2011-11-25 @ 11:16:52
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0