Say it with music -

Randomfrågor

Finaste hårfärgen?
Bruuuun! ;)

Hur gammal är din pojkvän?
18, 19 i Januari

Vem litar du mest på?
Pojken min!

Vem skulle du vilja se ut som?
Haha oj, det finns ju så många snygga brudar! Men ska jag vara ärlig, så trivs jag med mig själv (haha, det där lät jättetöntigt!)

Var bor du?
Burträsk

Snyggaste tjejen/killen där du bor?
Här finns inga snygga killar. Snyggaste tjejen, Johanna Sandström!

Snyggaste paret där du bor?
Paulina och Alexander
(nu vart det visst slumpmässigt ett urval från umgängeskretsen, kan bero på att det inte finns snygga människor i burträsk?)

puss?

Comments
Postat av: Johanna

Åh, tack va glad jag blir!! :D

2011-11-18 @ 17:03:32
URL: http://sandstromjohanna.devote.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0